PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ‘Barışma yok’


Rubix
23-03-26, 08:03
[Only Registered Users Can See Links]İstanbul’da Aydın’ın devraldığı mekanda sahne alan şarkıcı, “Çocuklarım da var. Onun yaptığı işlerde yer alıyorum. Barışma yok, o yüzden barışmadık henüz. Öyle kolay barışmam. Çocuk da olunca insanın kafası yanıyor biraz” dedi.



Kaynak ; Milliyet