aSpeNDos
22-03-26, 10:24
[Only Registered Users Can See Links] Gölü Havzası’nda baharın gelişiyle birlikte doğa adeta yeniden canlandı. Mart ayıyla birlikte bölgeye geri dönen flamingolar, göl kıyısında eşsiz görüntüler oluştururken, ördek ve sakarmekelerin sayısındaki dikkat çekici artış biyolojik hareketliliği gözler önüne serdi. Doğa gözlemcilerinin ve fotoğraf tutkunlarının akın ettiği bölgede, ortaya çıkan manzaralar adeta görsel şölene dönüştü. Uzmanlar, bu hareketliliğin önümüzdeki haftalarda daha da artacağını belirtiyor.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet