aSpeNDos
21-03-26, 04:58
[Only Registered Users Can See Links] NSosyal'deki hesabından yaptığı açıklamada, şunları kaydetti: "İsrail'in Suriye'nin güneyinde gerçekleştirdiği saldırıyı en güçlü şekilde kınıyor, İsrail yönetiminin Suriye'nin egemenliğini hiçe sayan bu saldırılarını, bölgede istikrarı tesis etme yönündeki tüm çabalara karşı açık bir sabotaj olarak değerlendiriyoruz. Türkiye, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da Suriye hükümeti ve halkıyla dayanışmasını kararlılıkla sürdürecektir."
MSB kaynakları: İncirlik'te olumsuz durum yokDışişleri'nden İsrail'in Suriye'nin güneyine saldırısına kınama
Kaynak ; Milliyet
MSB kaynakları: İncirlik'te olumsuz durum yokDışişleri'nden İsrail'in Suriye'nin güneyine saldırısına kınama
Kaynak ; Milliyet