PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bursa'da korkunç olay! Su sanıp içti, hayatını kaybetti


aSpeNDos
17-03-26, 13:35
[Only Registered Users Can See Links] dün akşam saatlerinde Orhangazi ilçesine bağlı kırsal Gedelek Mahallesi'nde meydana geldi. Turşuculuk yapan Ahmet İnanç, evinde bulunan şişedeki asidi, su sanarak içti.

İlginizi Çekebilirİnanç'ın fenalaştığını gören ailesi, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla adrese sağlık ekibi sevk edildi.

Sağlık ekibinin müdahalesin sonrası İnanç, Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Buradan da Bursa Şehir Hastanesi'ne sevk edilen Ahmet İnanç, doktorların çabasına rağmen kurtarılamadı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Torununu 7 yıl boyunca evde sakladı: Türkiye’nin kanını donduran olayda yeni detaylar: Çocuğumun ismi Ahmet kalsınKağıthane’de sokak ortasında silahlı saldırı! 'Ne bakıyorsun' tartışması kurşunla bittiTaksici vahşetinde görüntüler ortaya çıktı! Başından vurdu, aracı gasp etti, uyuşturucu partisi verdi
Kaynak ; Milliyet