PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ‘İçimdeki çocuğu kaybetmek istemiyorum’


Rubix
11-03-26, 10:53
[Only Registered Users Can See Links]'FÜG’ programına konuk olan model, “Kendimle ilgili şunu fark ettiğimde çok şaşırdım; meğer kendimi sevdiğimi zannettiğim yerde sadece beğeniyormuşum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda sevmenin bambaşka bir şey olduğunu anladım” dedi. İçindeki çocuğu hiç kaybetmek istemediğini belirten model, “İçimdeki o çocuğu hep taşıdığımı hissediyorum. Onun elini hiç bırakmamayı diliyorum” ifadelerini kullandı.



Kaynak ; Milliyet