PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ‘Şarkıcılık oturmamış'


Rubix
06-03-26, 10:37
[Only Registered Users Can See Links]şi Nida Büyükbayraktar ile yapımcı Mehmet Yıldırım’ın verdiği iftar yemeğinde görüntülenen şarkıcı, yeni imajıyla ilgili, “Ben her zaman güzeldim. Mütevazı olamayacağım. Dizilerde Serenay (Sarıkaya), sahnelerde Petek” sözleriyle dikkat çekti. Beren Saat’in tartışma yaratan İngilizce şarkısı hakkında da yorum yapan Dinçöz, “Beren’in oyunculuğu tartışılmaz. Ama o proje ona oturmamış” dedi.



Kaynak ; Milliyet