PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kuzey Marmara Otoyolu’nda seyir halindeki iş makinesi küle döndü


aSpeNDos
02-03-26, 15:08
[Only Registered Users Can See Links]öy Kuzey Marmara Otoyolu'nda seyir halindeyken yanan iş makinesi itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yangın nedeniyle 2 şerit trafiğe kapanırken iş makinesi kullanılamaz hale geldi.

ABD-İsrail-İran savaşı üçüncü gününde! Suudi Arabistan'da petrol rafinerisi vurulduARNAVUTKÖY’DE OTOYOLDA KORKU DOLU ANLAR

Olay, Kuzey Marmara Otoyolu Fenertepe Gişeler mevki Başakşehir istikametinde saat 11.00 sıralarında meydana geldi. 34 UB 2231 plakalı beton pompası otoyolda seyir halindeyken gişeleri geçtikten sonra iş makinesinin arkasında dumanlar çıkmaya başladı.

[Only Registered Users Can See Links]

BETON POMPASI ALEVLERE TESLİM OLDU

Dumanları fark eden şoför aracı emen yol kenarında durdurdu. Kısa sürede alevler tüm iş makinesini sardı ve araç alev alev yanmaya başladı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ve itfaiye ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürürken iş makinesi kullanılamaz hale geldi.

Yangın nedeniyle otoyolun 2 şeridi bir süre trafiğe kapandı. Trafikte herhangi bir yoğunluk yaşanmazken polis ekipleri yolda güvenlik önlemi aldı.

[Only Registered Users Can See Links]
[Only Registered Users Can See Links]
[Only Registered Users Can See Links]
[Only Registered Users Can See Links]
[Only Registered Users Can See Links]
[Only Registered Users Can See Links]


Kaynak ; Milliyet