PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bakan Bayraktar'dan '28 Şubat' paylaşımı


aSpeNDos
28-02-26, 18:41
[Only Registered Users Can See Links] Bayraktar, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, 28 Şubat "postmodern darbesi"nin yıl dönümüne ilişkin şunları kaydetti:

"28 Şubat, bu ülkenin istikbalini milletten habersiz kapalı kapılar ardında dizayn etmeye kalkışanların hüsranla biten hikayesidir. Demokrasimize gölge düşürmeye çalışanlara inat, enerjiden savunmaya her alanda kendi rotasını kendi çizen, güçlü ve tam bağımsız Türkiye hedefimizden asla taviz vermeyeceğiz."

28 Şubat 'postmodern darbesi'nin üzerinden 29 yıl geçti[Only Registered Users Can See Links]


Kaynak ; Milliyet