aSpeNDos
06-02-26, 12:08
[Only Registered Users Can See Links]ş merkezli 6 Şubat depremlerinin 3'üncü yıl dönümünde, 13.24'te meydana gelen Elbistan merkezli 7.6 büyüklüğündeki depreme ilişkin yeni görüntüler ortaya çıktı.
[Only Registered Users Can See Links]
Doğanşehir Şehit Esra Köse Başaran Devlet Hastanesi'nin güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde, sarsıntıyla birlikte hasta, hasta yakınları, doktor, hemşire ve güvenlik görevlilerinin dışarıya çıkma çabaları yer aldı.
Depremin merkez üssü Elbistan'da yeni görüntü! Korku, panik ve çaresizlik[Only Registered Users Can See Links]
Sedye ve tekerlekli sandalyeyle yürüme güçlüğü çeken vatandaşlara hastane personeli ve vatandaşların yardımcı olmaya çalıştıkları görüldü.
Erdoğan'dan 6 Şubat depremi mesajı: Sözümüzü tuttuk[Only Registered Users Can See Links]
Havanın soğuk olması nedeni ile deprem sonrası battaniye almak için içeri girenlerin artçı sarsıntıya yakalandığı anlar da yine güvenlik kamerasına yansıdı.
Depremin 3. yıl dönümünde Hatay’da mezarlıklarda hüzün[Only Registered Users Can See Links]
7.6 büyüklüğündeki depreme sokakta yakalanan bir kişi de o anları cep telefonu ile kayıt altına aldı. Tekbirler getiren vatandaşlar yaşanan sarsıntının bitmesini bekleyerek gözyaşı döktü.
[Only Registered Users Can See Links]
Kaynak ; Milliyet
[Only Registered Users Can See Links]
Doğanşehir Şehit Esra Köse Başaran Devlet Hastanesi'nin güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde, sarsıntıyla birlikte hasta, hasta yakınları, doktor, hemşire ve güvenlik görevlilerinin dışarıya çıkma çabaları yer aldı.
Depremin merkez üssü Elbistan'da yeni görüntü! Korku, panik ve çaresizlik[Only Registered Users Can See Links]
Sedye ve tekerlekli sandalyeyle yürüme güçlüğü çeken vatandaşlara hastane personeli ve vatandaşların yardımcı olmaya çalıştıkları görüldü.
Erdoğan'dan 6 Şubat depremi mesajı: Sözümüzü tuttuk[Only Registered Users Can See Links]
Havanın soğuk olması nedeni ile deprem sonrası battaniye almak için içeri girenlerin artçı sarsıntıya yakalandığı anlar da yine güvenlik kamerasına yansıdı.
Depremin 3. yıl dönümünde Hatay’da mezarlıklarda hüzün[Only Registered Users Can See Links]
7.6 büyüklüğündeki depreme sokakta yakalanan bir kişi de o anları cep telefonu ile kayıt altına aldı. Tekbirler getiren vatandaşlar yaşanan sarsıntının bitmesini bekleyerek gözyaşı döktü.
[Only Registered Users Can See Links]
Kaynak ; Milliyet