PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kent son 15 yılın en soğuk kışını yaşıyor: Yolda yürüyenin kirpikleri bile dondu


aSpeNDos
06-02-26, 09:18
[Only Registered Users Can See Links] uyarıları sonrası bir kent son 15 yılın en sert kışı yaşanırken, vatandaşlar yoğun kar ve buzlanmanın yanı sıra yolda yürüyemez oldu. Soğuğun şiddeti, sabah işe giden bir vatandaşın bere altındaki donmuş kirpiklerine yansıdı.
Kaynak ; Milliyet