aSpeNDos
06-02-26, 06:49
[Only Registered Users Can See Links]ş merkezli 6 Şubat depremlerinin üzerinden 3 yıl geçti. Yaklaşık 53 bin kişinin hayatını kaybettiği 100 binden fazla kişinin yaralandığı felaketin yıl dönümünde deprem şehitleri için anma programları düzenlendi. Yakınlarını kaybeden vatandaşlar kent meydanlarına akın ederken deprem şehitleri için Kur'an-ı Kerim tilavetleri okunarak dualar edildi.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet