aSpeNDos
04-02-26, 20:03
[Only Registered Users Can See Links] Giresun'da dijital çağa rağmen kaset ve plakları nostalji tutkunlarıyla buluşturmaya devam eden Ahmet Aydın, aynı iş yerinde 50 yılı geride bıraktı.
Kaynak ; Milliyet
Kaynak ; Milliyet
Orijinalini görmek için tıklayınız : Mesleğin son temsilcisi! 50 yıldır aynı yerde: Gençler 'bu nedir?' diye soruyor