PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Boğaz’dan Yıldırım gibi geçti


aSpeNDos
27-01-26, 11:18
[Only Registered Users Can See Links]ğaz geçişi havadan görüntülendi. Türkiye’nin arama ve sondaj kabiliyetlerini güçlendirmek amacıyla Fatih, Yavuz, Çağrı Bey, Kanuni ve Abdülhamid Han’ın ardından filoya katılan sondaj gemisi Yıldırım, dün saat 12.00 sıralarında Marmara Denizi’nden geçerek İstanbul Boğazı’na giriş yaptı.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, operasyonel hazırlıkların tamamlanması ardından geminin nisan ayı içerisinde Karadeniz’deki arama ve üretim faaliyetlerine başlayacağı bilgisini verdi. Bayraktar, “Bu yıl bir yandan Karadeniz’deki doğal gaz üretimini iki kat artışla 20 milyon metreküpe çıkaracak, diğer yandan da sadece Karadeniz’de keşif amaçlı 6 yeni sondaj yapacağız” dedi.




Kaynak ; Milliyet