PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bakan Işıkhan: 3 milyon gencimizi istihdama kazandıracağız


aSpeNDos
27-01-26, 02:49
[Only Registered Users Can See Links]'daki küresel konferansta konuşan Bakan Işıkhan, önümüzdeki 3 yılın istihdam hedefini ve yeni "GÜÇ" modelini ilan etti.

Kaynak ; Milliyet