PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yer: Arnavutköy! Yolcu dolu İETT otobüsü ormana uçtu


aSpeNDos
23-01-26, 14:25
[Only Registered Users Can See Links] saat 07.00 sıralarında Arnavutköy'de İslambey Mahallesi Kıbrıs Caddesi'nde meydana geldi. İçinde yolcuların bulunduğu MK22 numaralı İETT otobüsü, iddiaya göre frenin boşalması sonucu kontrolden çıkarak ormanlık alana uçtu.

Araçta bulunan yolcular büyük panik yaşarken, vatandaşlar araçtan kendi imkanlarıyla tahliye oldu. Olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kazada ölen ya da yaralanan olmazken, facianın eşiğinden dönüldü.
[Only Registered Users Can See Links]

Aracın olay yerinden kaldırılması için çalışma başlatıldı.

Burdur'da yolcu otobüsü devrildi! Çok sayıda yaralı var[Only Registered Users Can See Links]

Kar tatili haberleri peş peşe geldi! Özel eğitim kurumlarında eğitime ara verildi


Kaynak ; Milliyet