PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 17 yıldır biriktiriyor! ‘Metrekarem fazla olsaydı daha çok yapabilirdim’


aSpeNDos
23-01-26, 14:25
[Only Registered Users Can See Links]'nın Adapazarı ilçesinde yaklaşık 30 yıldır çay evi işleten bir esnaf, dükkanının duvarlarını görenler hayrete düşüyor. İşletmeci Selahattin Ankıt, 17 yıl önce başladığı geleneği bugün dev bir koleksiyona dönüştürdü.
Kaynak ; Milliyet