PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ‘Cin şişeden çıktı, KAAN geliyor’


aSpeNDos
22-01-26, 13:00
[Only Registered Users Can See Links] Gökdemir - Akar, şöyle konuştu: “Paramız olduğu hâlde silah ve mühimmat alamadık, SİHA alamadık, İHA alamadık ve örtülü ve açık ambargolara tabi olduk. Bunun sonucunda, Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde engellerin kaldırılmasıyla, gerekli teşviklerin sağlanmasıyla kendi işçilerimizle çok şükür, ihtiyaçlarımızı büyük ölçüde karşıladık. Diyoruz ki, ‘Cin şişeden çıktı, ne yaparlarsa yapsınlar durduramayacaklar’. Silahlı, silahsız İHA’lar, TİHA’lar, KIZILELMA’lar yapıldı, yapılıyor ve ihraç ediliyor. Yapılan ALTAY tankında çok şükür üretime başlandı. Yakın bir zamanda KAAN da gelecek inşallah.”


Kaynak ; Milliyet