aSpeNDos
15-11-25, 07:15
[Only Registered Users Can See Links] BEYAZIT- Türkiye’nin e-ticaret yolculuğunu Kaspi’nin 1.5 milyar dolarlık sermaye girişiyle yeni bir dönüm noktasına taşıyan Hepsiburada ‘zorlu ama öğretici bir yılı geride bırakırken’, gelecekte büyüme adına büyük potansiyele inanıyor. Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “2025 bizim için dönüm noktalarından biri. Türkiye’de dijital ekonominin yerel şampiyonu olduk. Kaspi’nin Hepsiburada’nın çoğunluk hisselerini satın alması ile iki yerel şampiyonun güçleri birleşmiş oldu. Türkiye’nin teknolojiyle büyüme potansiyeline 1.5 milyar dolarlık yatırım yapıldı. Kaspi’nin bakışı uzun vadeli değer yaratma üzerine kurulu, ülkemizde çok büyük potansiyel görüyorlar. Her iki şirket de Nasdaq’da ülkelerini temsil ediyor, varoluş amaçları çok benzer. Özetle DNA’ları çok yakın iki şirket” dedi.
Rekabette fiyat vurgusu
“Rekabetin merkezinde artık fiyat değil, güven, hız ve deneyim var” diyen Nilhan Onal Gökçetekin, şöyle devam etti: “Rekabet inovasyonu, kaliteyi artırır, müşterilere daha iyi hizmet sağlar. Ama bu rekabetin adil, yasal ve tüm paydaşlar için değer yaratıcı olması şart. Bizim için sürdürülebilir rekabet, sadece fiyat değil; müşteri memnuniyetine dayalı sadakat yaratmakla mümkün. Fark yarattığımız alanlar var. HepsiJET ile 81 ilde hızlı teslimat yapıyoruz, HepsiAd gibi çözümlerimizle markalara değer sunuyoruz. Premium gibi sadakat programlarımızla avantaj sağlıyoruz. ‘Daha ucuzunu bulursan farkı iade’ garantimiz de sektörde güveni yeniden tanımlayan bir hareket.”
‘Öğretici bir yıl oldu’
2025’in makroekonomik açıdan zorlu ama öğretici bir yıl olduğunu ifade eden Hepsiburada CEO’su, “Tüketici daha planlı, ihtiyaca dayalı alışveriş yaptı. 11.6 milyon aktif müşterimiz, 100 binin üzerinde iş ortağımız var. Büyüme ivmemizi koruduk. Sipariş adedinde güçlü artış kaydettik, 3. çeyrekte yüzde 17,6 artarak ikinci çeyrekteki büyüme hızının iki katına çıktı. Gelirlerimizdeki hızlı büyüme sürdü. Sürdürülebilir büyüme yolculuğumuza kararlılıkla devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Bu yılın yıldızı ‘robot süpürge’
Tüketicilerin artık indirim avcısı değil, bütçe mühendisliği yapan, planlı bir alışverişçiye dönüştüğünü anlatan Nilhan Onal Gökçetekin, “Kasım ayı artık ‘eve yatırım ayı’ olarak görülüyor. Müşterilerin yüzde 90’ı bu dönemde alışveriş planlıyor.
Moda, elektronik, kişisel bakım ve ev-yaşam kategorileri favori. Kasım ayında 650 milyon ziyaret almayı planlıyoruz. Peşin Fiyatına 10 Taksit imkânı ve Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade garantisi sunuyoruz. Ay boyunca 50 milyon ürün satışı hedefliyoruz. ‘Efsane Kasım’da bu yıl; 120 bin cep telefonu, 80 bin laptop, 80 bin robot süpürge, 500 bin cilt bakımı ürünü, 1 milyon çocuk kitabı, 450 bin sweatshirt, 200 bin ayakkabı, 100 bin tencere ve 80 otomobil satışı bekliyoruz. Kampanyanın başlamasından beri en çok aranan markalar ve ürünler Fissler, iPhone, Lego, robot süpürge ve Stanley termos. Müşterilerimiz bu sene en çok robot süpürgeyi favorilerine ekliyor” diye konuştu.
Kadın girişimcilik için 120 bin hedefi
Nilhan Onal Gökçetekin, 2017’de Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programını başlattık ve 67 bin kadına ulaştıklarını hatırlatırken, “Her 4 iş ortağımızdan biri artık kadın girişimci, kooperatif ya da yerel üretici. Önemli destekler sunuyoruz. KAGİDER iş birliğiyle Yol Arkadaşın Burada programını başlattık. 1.000 kadına e-ticarette markalaşma, dijital pazarlama ve yapay zekâ eğitimleri veriyoruz. Hedefimiz 2030’a kadar 120 bin kadın girişimciye ulaşmak” dedi.
Platformda 280 milyon ürün var
* 11.6 milyon aktif müşterisi bulunuyor.
* 81 ilde teslimatla, 6.500 araç, 5.500 kurye ile çalışıyor.
* Platformda 280 milyon ürün yer alıyor.
* 3.5 milyon Premium’lu üyeye sahip.
* 100 bini aşkın iş ortağıyla çalışıyor.
* Her 4 iş ortağından biri kadın girişimci, kooperatif ya da yerel üretici.
* 67 bin girişimci kadına ulaştı.
Kaynak ; Milliyet
Rekabette fiyat vurgusu
“Rekabetin merkezinde artık fiyat değil, güven, hız ve deneyim var” diyen Nilhan Onal Gökçetekin, şöyle devam etti: “Rekabet inovasyonu, kaliteyi artırır, müşterilere daha iyi hizmet sağlar. Ama bu rekabetin adil, yasal ve tüm paydaşlar için değer yaratıcı olması şart. Bizim için sürdürülebilir rekabet, sadece fiyat değil; müşteri memnuniyetine dayalı sadakat yaratmakla mümkün. Fark yarattığımız alanlar var. HepsiJET ile 81 ilde hızlı teslimat yapıyoruz, HepsiAd gibi çözümlerimizle markalara değer sunuyoruz. Premium gibi sadakat programlarımızla avantaj sağlıyoruz. ‘Daha ucuzunu bulursan farkı iade’ garantimiz de sektörde güveni yeniden tanımlayan bir hareket.”
‘Öğretici bir yıl oldu’
2025’in makroekonomik açıdan zorlu ama öğretici bir yıl olduğunu ifade eden Hepsiburada CEO’su, “Tüketici daha planlı, ihtiyaca dayalı alışveriş yaptı. 11.6 milyon aktif müşterimiz, 100 binin üzerinde iş ortağımız var. Büyüme ivmemizi koruduk. Sipariş adedinde güçlü artış kaydettik, 3. çeyrekte yüzde 17,6 artarak ikinci çeyrekteki büyüme hızının iki katına çıktı. Gelirlerimizdeki hızlı büyüme sürdü. Sürdürülebilir büyüme yolculuğumuza kararlılıkla devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Bu yılın yıldızı ‘robot süpürge’
Tüketicilerin artık indirim avcısı değil, bütçe mühendisliği yapan, planlı bir alışverişçiye dönüştüğünü anlatan Nilhan Onal Gökçetekin, “Kasım ayı artık ‘eve yatırım ayı’ olarak görülüyor. Müşterilerin yüzde 90’ı bu dönemde alışveriş planlıyor.
Moda, elektronik, kişisel bakım ve ev-yaşam kategorileri favori. Kasım ayında 650 milyon ziyaret almayı planlıyoruz. Peşin Fiyatına 10 Taksit imkânı ve Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade garantisi sunuyoruz. Ay boyunca 50 milyon ürün satışı hedefliyoruz. ‘Efsane Kasım’da bu yıl; 120 bin cep telefonu, 80 bin laptop, 80 bin robot süpürge, 500 bin cilt bakımı ürünü, 1 milyon çocuk kitabı, 450 bin sweatshirt, 200 bin ayakkabı, 100 bin tencere ve 80 otomobil satışı bekliyoruz. Kampanyanın başlamasından beri en çok aranan markalar ve ürünler Fissler, iPhone, Lego, robot süpürge ve Stanley termos. Müşterilerimiz bu sene en çok robot süpürgeyi favorilerine ekliyor” diye konuştu.
Kadın girişimcilik için 120 bin hedefi
Nilhan Onal Gökçetekin, 2017’de Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü programını başlattık ve 67 bin kadına ulaştıklarını hatırlatırken, “Her 4 iş ortağımızdan biri artık kadın girişimci, kooperatif ya da yerel üretici. Önemli destekler sunuyoruz. KAGİDER iş birliğiyle Yol Arkadaşın Burada programını başlattık. 1.000 kadına e-ticarette markalaşma, dijital pazarlama ve yapay zekâ eğitimleri veriyoruz. Hedefimiz 2030’a kadar 120 bin kadın girişimciye ulaşmak” dedi.
Platformda 280 milyon ürün var
* 11.6 milyon aktif müşterisi bulunuyor.
* 81 ilde teslimatla, 6.500 araç, 5.500 kurye ile çalışıyor.
* Platformda 280 milyon ürün yer alıyor.
* 3.5 milyon Premium’lu üyeye sahip.
* 100 bini aşkın iş ortağıyla çalışıyor.
* Her 4 iş ortağından biri kadın girişimci, kooperatif ya da yerel üretici.
* 67 bin girişimci kadına ulaştı.
Kaynak ; Milliyet