PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ‘Bunun için 21 sene bekledim’


Rubix
14-11-25, 07:05
[Only Registered Users Can See Links] evinin bahçesinde kamera karşısına geçen komedyen, “Şu an ‘Abi hayat sana güzel’ gibi bir yerdeyiz, çamların içinde oturuyoruz evet. Ama bunların altında oturabilmek için 21 sene bekledim. Bu çamları ben ektim. Tabii ki hayat bana güzel. Herkese dünya için bir şey yapmasını öneririm” sözleriyle takdir topladı. Demirer’e, takipçilerinden “Ağzına sağlık, hakedilmiş güzellik” yorumu yağdı.



Kaynak ; Milliyet