PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Sudani ile görüştü


aSpeNDos
15-09-25, 19:45
[Only Registered Users Can See Links]şkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar'ın başkenti Doha'da düzenlenen İslam İşbirliği Teşkilatı-Arap Ligi Olağanüstü Zirvesi kapsamında Irak Başbakanı Muhammed Şiya es-Sudani ile görüştü.

İletişim Başkanlığı'ndan görüşmeye ilişkin yapılan açıklamada, "Kabulde Türkiye ile Irak ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Irak'la terörle mücadelede iş birliğinin devam edeceğini, enerji başta olmak üzere birçok alanda Türkiye ile Irak ilişkilerinin kuvvetlendirilmesi için çalıştıklarını, Kalkınma Yolu Projesi ile iki ülke arasındaki münasebetlerin geliştirilmesinin hedeflendiğini belirtti" ifadeleri kullanıldı.

[Only Registered Users Can See Links]

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Katar'da yoğun diplomasi trafiği
[Only Registered Users Can See Links]


Kaynak ; Milliyet