PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Diyarbakırlı sürücü, muayeneden geçemeyen aracını ateşe verdi


aSpeNDos
05-08-25, 19:21
[Only Registered Users Can See Links]

Edinilen bilgilere göre, merkez Bağlar ilçesindeki araç muayene istasyonuna giden sürücü, otomobili muayeneden geçmeyince yaktı.

İlginizi ÇekebilirOTOMOBİL KULLANILAMAZ HALE GELDİ

İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Yangın, çevredekiler ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Otomobil kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Haber Detay Görsel Slider
Kaynak ; Milliyet