Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
ABD ve İran 'Hürmüz' konusunda anlaştı
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]ABD ile İran arasında 18 Haziran'da imzalanan mutabakat zaptının ardından gözler İsviçre'deki görüşmedeydi. Tahran, Hürmüz Boğazı’nda gemilerin güvenli geçişine ilişkin mekanizma kurulması konusunda anlaşmaya varıldığını duyurdu. Pakistan ve Katar da görüşmelerin olumlu ve yapıcı bir atmosferde gerçekleştiğini açıkladı.