Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İran heyeti ABD ile görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldı
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]ABD ile İran arasında 18 Haziran'da imzalanan mutabakat zaptının ardından gözler İsviçre'deki kritik müzakerelere çevrildi. ABD Başkanı Donald Trump bir kez daha İran'ı tehdit etti. İran Meclis Başkanı Muhammed Kalibaf'ın yanıtı sert oldu. İran basını, İran heyetinin, Trump'ın tehditleri nedeniyle görüşmelerin yapıldığı alandan ayrıldığını duyurdu.