![]() |
Dev vinç gemisi İstanbul Boğazı'nda [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Doğal gaz boru hattı döşeme çalışmalarında kullanılan dünyanın üçüncü büyük yarı batık vinç gemisi "Saipem 7000" İstanbul Boğazı'na giriş yaptı. 17/06/2026 06:59© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
| Forum Saati: 23:40. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ