ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Manşet (https://forumailem.com/manset/)
-   -   Dev vinç gemisi İstanbul Boğazı'nda (https://forumailem.com/manset/90384-dev-vinc-gemisi-istanbul-bogazinda.html)

aSpeNDos 17-06-26 10:20

Dev vinç gemisi İstanbul Boğazı'nda
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Doğal gaz boru hattı döşeme çalışmalarında kullanılan dünyanın üçüncü büyük yarı batık vinç gemisi "Saipem 7000" İstanbul Boğazı'na giriş yaptı.

17/06/2026 06:59© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber


Forum Saati: 23:40. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC