![]() |
İran Dışişleri Bakanı Arakçi: ABD ile müzakere yok [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD’nin, İsrail çıkarları için bölge ülkelerini feda ettiğini söyleyerek, “Şu anki siyasetimiz ülkeyi savunmaya devam etmektir ve ABD ile müzakere yok." dedi. 25/03/2026 23:43© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
| Forum Saati: 00:39. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ