ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Manşet (https://forumailem.com/manset/)
-   -   Bakan Bayraktar: İrandan gelen gaz akışında kesinti yok (https://forumailem.com/manset/76286-bakan-bayraktar-irandan-gelen-gaz-akisinda-kesinti-yok.html)

aSpeNDos 24-03-26 20:22

Bakan Bayraktar: İrandan gelen gaz akışında kesinti yok
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "İran'dan gaz akışında herhangi bir kesinti yok, depolama tesislerimizin yüzde 71'i dolu" dedi.

24/03/2026 19:19© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber


Forum Saati: 21:53. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC