![]() |
ABD savaş uçakları nasıl düşürüldü? [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İsrail ve ABD’nin İran’a yönelik saldırıları devam ederken şimdiye kadarki en kritik platform kaybı haberi Kuveyt’ten geldi. ABD’ye ait üç adet F-15 savaş uçağı vurularak düşürüldü. İran ‘Biz vurduk’ diyor. ABD ise ‘dost ateşiyle düştüler’ savunması yapıyor. Eldeki verilerle net konuşmak zor ancak bazı ipuçları farklı senaryoları mümkün kılıyor. 03/03/2026 12:00© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
| Forum Saati: 06:24. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ