![]() |
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan diplomasi trafiği [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD ve İsrail'in İran'a başlattığı saldırıların ardından liderlerle telefon diplomasisi yürüttü. Erdoğan, görüşmelerinde bölgedeki son durumu ele aldı. 01/03/2026 00:23© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
| Forum Saati: 18:48. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ