ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Manşet (https://forumailem.com/manset/)
-   -   Bakan Uraloğlu: 5G'de ilk sinyal 1 Nisan'da alınacak (https://forumailem.com/manset/71967-bakan-uraloglu-5gde-ilk-sinyal-1-nisanda-alinacak.html)

aSpeNDos 28-02-26 03:55

Bakan Uraloğlu: 5G'de ilk sinyal 1 Nisan'da alınacak
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 1 Nisan itibarıyla 5G'de ilk sinyali alacaklarına dikkati çekerek, bu tarihi geçişin iletişimden sanayiye, eğitimden sağlığa, ekonomiden toplumsal hayata kadar her alanda köklü dönüşümün habercisi olduğunu dile getirdi.

27/02/2026 22:25© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber


Forum Saati: 12:36. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC