![]() |
Bakan Uraloğlu: 5G'de ilk sinyal 1 Nisan'da alınacak [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 1 Nisan itibarıyla 5G'de ilk sinyali alacaklarına dikkati çekerek, bu tarihi geçişin iletişimden sanayiye, eğitimden sağlığa, ekonomiden toplumsal hayata kadar her alanda köklü dönüşümün habercisi olduğunu dile getirdi. 27/02/2026 22:25© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
| Forum Saati: 12:36. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ