Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İzmir'de sokaklar yine çöp yığınlarıyla doldu
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İzmir'de Karşıyaka Belediyesi'nde DİSK Genel-İş 10 Nolu Şube üyesi ve Kent A.Ş. ve Personel A.Ş.'de çalışan işçiler, maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle ana şantiye ve temizlik işleri şantiyesinde iş bırakınca ilçede çöpler toplanmadı. Grev nedeniyle bazı sokaklarda yığınlar oluştu.