|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimiçi ![]() ![]() | Bakan Yerlikaya: Şu ana kadar 112'yi arayıp 'evimiz, binamız çöktü' gibi yardım talebi henüz gelmedi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul'daki depremlere ilişkin, "Şu ana kadar 112'yi arayıp 'evimiz, binamız çöktü' gibi yardım talebi henüz gelmedi." ifadesini kullandı. 23/04/2025 14:35© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
|
![]() |
| |