![]() |
Bir hafta hastanede kaldı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’nda bir hastaneden çıkarken görüntülendi. Şarkıcı, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim. Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 13:13. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ