![]() |
‘Urla beni sakinleştirdi’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bir süredir Urla’da yaşayan oyuncu, “O doğanın içinde olmaya alıştık. Panik ve aceleci insandım daha sakinleştim. Gerçi çocuklarım sayesinde de oldu. Doğayla olmak bana iyi geliyor” dedi. Fairy’in yeni yüzü olan Rutkay, “Bizim oralara çok insan geliyor. Çok arayan arkadaşım oldu” diye konuştu. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 13:09. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ