![]() |
Harbiye’de ‘kardeşlik’ vurgusu [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] MESUT YILMAZ -“Aynı göğün altında yan yanayız” mesajıyla sahneye çıkan Songül Öden ve Mine Koşan, seslendirdikleri Türkçe, Ermenice ve Kürtçe şarkılarla dinleyenleri büyüledi. Deniz Barut ve Erol Babaoğlu’nun Roman dansı ise geceye renk kattı. Vigor Sanat organizasyonuyla düzenlenen konserin finalinde sahneye çıkan Candan Erçetin, şarkılarıyla Harbiye’yi adeta dev bir koroya dönüştürdü. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 22:04. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ