![]() |
Mut’ta festival rüzgârı! Ceza ve Simge’den unutulmaz gece [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şehir Stadında düzenlenen ücretsiz halk konserinde önce Ceza sahneye çıktı. Ünlü rapçi, söylediği şarkılarla izleyenleri coşturdu. Daha sonra sahne alan Simge ise popüler şarkılarını seslendirdi. Simge'nin, ‘Öpücem’, ‘Mışmış’, ‘Söyleme’ gibi hit olmuş şarkılarına seyirciler de eşlik etti. Mut'ta bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Simge'ye bu yılın Kayısı Güzeli unvanı verildi. Sinan Akçıl ayağındaki 14 dikişle sahneye çıktı Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 14:05. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ