![]() |
‘İstanbul beni yoruyor’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]‘Pop Bizde Fizy’ programına konuk olan şarkıcı, “İstanbul’da misafir olmak, iş için gelmek güzel ama yaşamak zor. Temposu ve kaosu beni yoruyor. Çeşme’deki evimde sakinlik hayalimi yaşıyorum” diye konuştu. Restoran açmak istediğini söyleyen sanatçı, “Sosyalleşmeye olan arzumdan dolayı birilerini ağırlamayı çok seviyorum” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 09:21. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ