ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Magazin Haberleri (https://forumailem.com/magazin-haberleri/)
-   -   ‘Arabesk hor görüldü’ (https://forumailem.com/magazin-haberleri/82113-arabesk-hor-goruldu.html)

Rubix 27-04-26 07:25

‘Arabesk hor görüldü’
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Kendisini klasik bir arabesk sanatçısından çok ‘damarcı’ olarak tanımlayan şarkıcı, “Arabesk yıllarca bazı kesimler tarafından hor görüldü. Ama aslında çok zor ve çok özel bir müzik. Yanlış yapılan işler yüzünden kötü bir algı oluştu” dedi. KKTC’de izleyici karşısına çıkan Bedavacı, “Arabesk kolay bir müzik değil. Hem müzisyen hem solist için ciddi bir emek ister. Ama doğru yapıldığında herkes sever. Üstelik dinleyicisi çok sadıktır” diye konuştu.



Kaynak ; Milliyet


Forum Saati: 03:42. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC