![]() |
‘İstemediğim rollerde oynadım’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]MESUT YILMAZ -Akmerkez’de görüntülenen oyuncu, “Ben artık yarı emekliyim, hayatı yaşıyorum. Beni çok heyecandıran bir iş olursa ancak o zaman kabul ederim” dedi. “Yeşilçam’da erkek oyuncular daha bir değerli olurdu” diyen Çehre, “Ben hiçbir zaman dizilerden çok büyük paralar kazanmadım. O dönem para olmadığı için istemediğim rollerde de oynadığım olmuştur” açıklamasıyla dikkat çekti. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 23:42. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ