![]() |
‘Alışık değilim' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Basın mensuplarının kendisini çekmesine hayli şaşıran Nayman, “Beni neden çektiniz? Alışık değilim. İlk kez başıma böyle bir şey geldi” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 00:13. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ