![]() |
‘Barışma yok’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul’da Aydın’ın devraldığı mekanda sahne alan şarkıcı, “Çocuklarım da var. Onun yaptığı işlerde yer alıyorum. Barışma yok, o yüzden barışmadık henüz. Öyle kolay barışmam. Çocuk da olunca insanın kafası yanıyor biraz” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 08:32. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ