![]() |
‘İçimdeki çocuğu kaybetmek istemiyorum’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]'FÜG’ programına konuk olan model, “Kendimle ilgili şunu fark ettiğimde çok şaşırdım; meğer kendimi sevdiğimi zannettiğim yerde sadece beğeniyormuşum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda sevmenin bambaşka bir şey olduğunu anladım” dedi. İçindeki çocuğu hiç kaybetmek istemediğini belirten model, “İçimdeki o çocuğu hep taşıdığımı hissediyorum. Onun elini hiç bırakmamayı diliyorum” ifadelerini kullandı. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 10:29. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ