![]() |
‘Şarkıcılık oturmamış' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Eşi Nida Büyükbayraktar ile yapımcı Mehmet Yıldırım’ın verdiği iftar yemeğinde görüntülenen şarkıcı, yeni imajıyla ilgili, “Ben her zaman güzeldim. Mütevazı olamayacağım. Dizilerde Serenay (Sarıkaya), sahnelerde Petek” sözleriyle dikkat çekti. Beren Saat’in tartışma yaratan İngilizce şarkısı hakkında da yorum yapan Dinçöz, “Beren’in oyunculuğu tartışılmaz. Ama o proje ona oturmamış” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 22:44. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ