![]() |
‘Oyunculukta estetik olmamalı’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul’da görüntülenen sanatçı, “Estetiğe karşıyım, çizgilerimi seviyorum. Oyunculukta estetik olmamalı. Çeneyi gerdiriyorlar, fazla müdahale oluyor ve bu da mimikleri engelliyor. Oyunculuğun zararına bir şey” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 17:29. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ