|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | SURVİVOR ÖDÜL OYUNUNU KİM KAZANDI? Survivor ödül- ceza oyunu kim kazandı, ceza ne oldu? 25 Şubat 2026 Survivor eleme ada [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Survivor’da haftanın ödül-ceza oyunu büyük heyecana sahne oldu. Kaybeden takımın okyanus ortasında saatlerce kalacağı kritik mücadele sonrası gözler sonuçlara çevrildi. Peki 25 Şubat Survivor ödül oyununu kim kazandı? Eleme adayı kim oldu? İşte Survivor’da son gelişmeler… SURVİVOR 25 ŞUBAT ÖDÜL OYUNUNU KİM KAZANDI? Survivor'da ödül oyununu kazanan açıklandığında haberimize eklenecektir. SURVİVOR ELEME ADAYI KİM OLDU? Survivor Ünlüler ve Gönüllüler'de haftanın 2. eleme adayı Seda oldu. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] SURVİVOR KİM ELENDİ? Düello'yu kaybeden isim ise Eren oldu. Kader konseyinde Eren oy çokluğu ile adaya veda etti. SURVİVOR ELEME POTASI Bu hafta eleme potasında Beyza ve Seda bulunuyor. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |