![]() |
‘Eğitim önemli’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Ben alaylıyım ama eğitim gerçekten çok önemli. Yeşilçam’da o dönem sette 16 kişi çalışıyordu, bir tane kadın yoktu. Şimdi yüzlerce kişi çalışıyor ve neredeyse yarısı kadın. Bu beni çok mutlu ediyor” açıklamasını yaptı. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 05:05. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ