![]() |
Üç yıl sonra ‘Başım Belada’ dedi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Yusuf Hayaloğlu ve Ahmet Kaya imzalı kült şarkıyı yorumlayan sanatçı, klibi için İstanbul’da bir fabrikada kamera karşısına geçti. Bayhan Müzik etiketiyle yayınlanan parçası ve canlı performans hissini yaşatan videosuyla beğeni toplayan Erdem, “Bu eser yeni şarkılar ve sürprizlerle dolu bir repertuvarın habercisi” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 17:39. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ