![]() |
‘Sanat bir tedavi biçimi’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinin üçüncü yıl dönümünü anan sanatçı, “Çok canımızı kaybettik, çok canımız yandı. Sevdiklerinize sımsıkı sarılın. Sanat bir tedavi biçimidir” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 18:35. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ