![]() |
Çocuklar için ‘ÇABA’ladı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]MESUT YILMAZ - ÇABA Derneği’nin düzenlediği özel gecede sahnesine iyilik taşıyan sanatçı, elde edilen tüm gelirin Çabaçam Çanakkale Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi’ne bağışlanacağını söyledi. Kendisi de Çanakkaleli olan Bastık, “Böyle değerli bir projeye destek olmak benim için onur verici” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 20:09. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ