ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi

ForumAilem.Com - Paylasimin Yeni Adresi (https://forumailem.com/index.php)
-   Magazin Haberleri (https://forumailem.com/magazin-haberleri/)
-   -   ‘Estetik yaptırdığım için mutluyum’ (https://forumailem.com/magazin-haberleri/65693-estetik-yaptirdigim-icin-mutluyum.html)

Rubix 27-01-26 11:18

‘Estetik yaptırdığım için mutluyum’
 
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]‘Pembe Masa’ programına konuk olan şarkıcı, “Sabah uyanıp aynaya baktığımda kendimden artık hoşlanmıyordum. Kilo almıştım ve yüzüm kırış kırıştı. ‘Ben bunu kabul etmiyorum’ dedim. Çok düşündüm, tabii büyük bir risk; sonuçta bu yüz. Gittim ameliyat oldum ve aşırı mutluyum. Şimdi aynada yüzüme bakınca, ‘İşte bu’ diyorum” ifadelerini kullandı.



Kaynak ; Milliyet


Forum Saati: 21:29. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ

LiveSocial VB NGV1.0.3 - by NETGUC