![]() |
‘Estetik yaptırdığım için mutluyum’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]‘Pembe Masa’ programına konuk olan şarkıcı, “Sabah uyanıp aynaya baktığımda kendimden artık hoşlanmıyordum. Kilo almıştım ve yüzüm kırış kırıştı. ‘Ben bunu kabul etmiyorum’ dedim. Çok düşündüm, tabii büyük bir risk; sonuçta bu yüz. Gittim ameliyat oldum ve aşırı mutluyum. Şimdi aynada yüzüme bakınca, ‘İşte bu’ diyorum” ifadelerini kullandı. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 21:29. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ