![]() |
‘Aşk yok arkadaşız’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Oyuncu, “O gün kalabalık bir arkadaş grubuyla beraberdik. Yağmur vardı, topuklu ayakkabım olduğu için koluma girdi. Arkadaşız” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 15:32. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ